Cautare Personalizata Ride4Life;

Translate

miercuri, 10 februarie 2010

Despre SEAP, despre spam SEAP.

Dragi "fosti" colegi ai ASSI, draga tara,
Uitati cum stau lucrurile in 2010 in Romania:
De curand am primit un mail de la asa zisa "Smart Event Consulting SRL", eu
fiind de ceva timp inscris in SEAP cu firma mea (firma infiintata dupa
plecarea din ASSI). Citind acest mail m-a cuprins un sentiment de scarba
fata de situatia in care va aflati voi, fostii mei colegi care ati semnat
contracte pe "incredere" cu noile cente CNMSI si CNRD.
Facem o paranteza si hai sa citim mail-ul:
" In atentia XXXXXXXXXXXXXXX,
*Echipa S.E.A.P*. va invita sa participati la cursul de utilizare S.E.A.P.,
pe care il va desfasura bilunar la Sinaia, dumneavoastra beneficiind de
conditii de organizare si cazare excelente, imbinand in mod ideal pregatirea
profesionala cu relaxarea pesonala.
Cursurile se adreseaza tuturor utilizatorilor S.E.A.P. (Sistemul Electronic
al Achizitiilor Publice) in vederea unei mai bune intelegeri a modului de
utilizare a sistemului in ceea ce priveste procedurile online.
Este important pentru dumneavoastra sa derulati minim 20% din procedurile de
atribuire integral prin mijloace electronice iar pentru noi este primordial
sa va asiguram tot suportul in acest demers.
Cursul este focusat pe procedurile online si insistam pe modulul practic in
care se va simula o sesiune reala de lucru, astfel incat, organizarea unei
licitatii electronice ca si faza finala la o procedura offline, o cerere de
oferta online, o cumparare directa din catalogul online si nu numai, sa fie
lucruri facile, placute si mai ales bine organizate si derulate in S.E.A.P..
Detalii suplimentare despre costul cursului, modalitatea de inscriere,
program si locatie gasiti in documentul atasat la acest e-mail si de
asemenea accesand *www.seconsulting.ro*.
Cursurile organizate de catre SMART EVENT CONSULTING sunt realizate in mod
profesionist si dedicat de catre *echipa de traineri (S.E.A.P.) care a
sustinut in ultimii 8 ani implementarea si dezvoltarea Sistemului Electronic
al Achizitiilor Publice si care detine o vasta experienta prin activitatea
pe care o desfasoara.*
In ultimii ani, Echipa S.E.A.P. a pregatit peste 2.500 cursanti si a oferit
suport zilnic pentru alte mii de utilizatori ai sistemului, devenind astfel
echipa cu cea mai buna expertiza in domeniul achizitiilor publice prin
mijloace electronice.
Cu respect,
SMART EVENT Consulting "
Am devenit foarte curios si am intrat pe site-ul www.seconsulting.ro. M-am
uitat la numarul de telefon de la contact si am dat un search pe google cu
acest numar. Mi s-au intors frumos niste "rezultate" cu anunturi "vand
afacere salon imfrumusetare - Drumul Taberei Favorit "..... hopa ...! Stai sa
vezi! Am mai dat si niste telefoane si am aflat ca actionara acetei firme
este doamna Roxana Popescu (sora vicepresedintei CNMSI) si administrator ar
fi sotul doamnei vicepresedinte Delia Ionica.
*Dragi fosti colegi, ce parere aveti? Va place de conducerea voastra? Va
place ca nu aveti salariile platite de doua luni? Va place ca nu aveti
cartile de munca inchise? Va place cum se urmareste "dezvoltarea sistemelor
eguvernare"? Va spun eu: prin afaceri personale. *
In concluzie: Este frumos ce se intampla? Daca nu ma insel ASSI facea astfel
de cursuri prin persoana Roxana Popescu - angajata ASSI. Acum profitand de
avantajele vremurilor "sa traim bine", asa cum ziceau dragii nostri
conducatori, isi vand salonul de coafura si se reprofileaza pe cursuri SEAP,
folosind pentru "publicitate", *BAZA** DE** DATE a sistemului* *eLicitatie*.
Imi place cum se lauda "*echipa de traineri (S.E.A.P.) care a sustinut in
ultimii 8 ani implementarea si dezvoltarea Sistemului Electronic al
Achizitiilor Publice si care detine o vasta experienta prin activitatea pe
care o desfasoara.*" - Va spun eu aceste persoane care au ramas acolo
intr-adevar s-au ocupat de sisteme acordand suport telefonic si electronic
utilizatorilor. NICIDECUM implementare, dezvoltare, experienta vasta (acum
ma amuz cand scriu). Cei care au dezvoltat si implementat au plecat din
mizeria aia de acolo; si-au vazut de lucru mai departe, s-au dezvoltat
profesional - au simtit limitele mizerabile la care sunt expusi.**
Prin acest mail vreau sa se sesizeze si ANCOM-ul pentru ca, din cate stiu,
este putin ilegal sa trimiti "spam-uri". Eu chiar o sa fac plangere la ANCOM
pentru acest mesaj nedorit, care este spam in toata regula. Ar fi bine ca
toate firmele din SEAP care au primit acest mail sa depuna plangere la ANCOM
(am mai vorbit cu aprox 12 firme care au primit mail-ul). Plangeri de acest
gen au mai fost si s-au lasat cu amenda din partea ANCOM. Asa ca exista
precedent.
Dar pe mine nu ma multumeste faptul ca aceasta firma o sa primeasca amenzi,
imi este scarba de ceea ce se intampla, de cum se fac afacerile in tara asta
de 2 bani, de interesele celor ajunsi in functii de conducere !!! Sper din
toata inima ca acest mail sa sesizeze pe "cineva" !!!
Ar fi bine sa trimiteti Comisiei Europene si Doamnei Vivian Reding, o
sesizare cu tot ceea ce se intampla: *cum s-a facut desfiintarea ASSI,
bataia de joc fata de fostii angajati si sistemele de guvernare electronica.
*Poate cineva sa ma ajute in acest sens cu mai multe detalii despre tot ce
s-a intamplat si se intampla in continuare cu sistemele eguvernare si
angajatii ASSI?
*Este strigator la cer ce se intampla in tara asta!*
* *
*Si va mai rog ceva ...trimiteti mai "departe" acest mail sa afle toata lumea
cum se dezvolta sistemul de achizitii publice - www.e-licitatie.ro in ziua
de azi.*
Va doresc o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu