Cautare Personalizata Ride4Life;

Translate

marți, 16 noiembrie 2010

Romanii, marketingul si "haleala"

Dupa ce partidele au patentat sistemul "micul si votul" a venit randul firmelor mici si mijlocii sa atraga bizonul carpatin, amator de mica ciupeala, cu oferte tentante si comestibile.
In mai putin de 10 zile am primit doua astfel de oferte. Prima de la o SC Merinos Austral SRL, in plic timbrat mecanic, la una din adresele mele mai vechi, adica la casa parintilor.
Ce ofera "merinosul austral"? Solutia la o viata sanatoasa, cearceafuri si paturi magnetice avand suport lana de merinos. Bine, multumesc de oferta.
Dar e o oferta ce nu se poate refuza, firma deja comandand pentru potentialul client un dejun copios la restaurantul gazda al prezentarii. Conditia sa primesti "haleala", normal prezenta la prezentare si achizitionarea macar a unui produs, un ciorap, o batista, orice, ceva acolo.
Nu m-am prezentat, pierderea mea.
Dar compensatia a venit repede, o alta firma, SC BECK International SRL, sare la fileu si imi distribuie in cutia postala o oferta la fel de generoasa, doar ca nu personalizata.
Pe fata pliantului, saptamanal 10 excursii gratuite de 2 zile la Brasov, o Brassai, Brassai, in lunile de debut ale lui 2011. Economie la buget 299 lei.
Tot pe fata invitatia la prezentarea pachetelor externe BECK, invitatie detaliata per verso, particpare gratuita, masa de pranz asigurata si cadou pentru doamne, domni sau familie.
Printre multe imagini de exemplificare tiparite pe pliant normal apare si friptura, chiar daca fotografiile sunt cu titlu informativ. Arata apetisant, pacat ca nu au mai inghesuit in farfurie si ceva mici!!!
In lipsa pomenilor electorale, iata ca se poate trai bine si de pe urma marketingului agresiv al unor firme private.
Mananci acum, platesti dupa.

Un comentariu: